Thursday, February 16, 2012

The best moment in everyday life.

Assalamulaikum,
Hai semua pejuang-pejuang '94.
hari ni aku nak kongsi satu benda la, benda ni cikgu tuisyen chemistry aku tulis kat dalam note yang dia bagi dekat kitaorang tahun lepas, dan aku rasa bagus juga kalau letak dekat sini. 20 benda yang boleh membuatkan korang senyum yang mungkin boleh berlaku bila-bila masa sahaja. Sebenarnya dia bagi aku 22, tapi aku tak rasa lagi dua tu macam, erm.... appropriate XD Owh, mintak maaf ye kalau gaya penulisan aku ni macam tak berapa sesuai dengan korang. (: Aku suka guna smiley, tapi aku cuba kurangkan dekat sini ye.

20. Enjoying a ride down the country side.
19. Going to sleep listening to the pouring rain outside.
18. Getting out of the shower and wrapping yourself with a warm fuzzy towel.
17. Being a part in an interesting conversation.
16. Watching the sunset.
15. Sharing a wonderful dinner with your friend.
14. "Accidentally" hearing someone say something good about you.
13. Having a great time with your friends.
12. Visiting an old friend of yours and remembering great memories.
11. Listening to your favorite song on the radio.
10. Finding some money in some old pants. (this one i like XD)
09. Laughing without a reason.
08. Laughing at yourself. (yup, very true)
07. Laughing till your stomach hurts.
06. Passing your final exam with good grades. (of course happy)
05. Feeling this movement in your body when you see this "special" someone.
04. Listening to a song that reminds you of an important person in your life.
03. Hearing someone telling you "I Love You".
02. Seeing the one you love happy.
01. Falling in love (:




Share |

0 Terbunuh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...